nuffnang

LIKE ME

Friday 17 August 2012

Aura Warna Merdeka

aura warna bendera

Musim kemerdekaan menyalurkan hembusan semangat. Ikhtiar pejuang nan lalu kekal diingati, biarpun jasad menyambung amanat. Bukan salah menyanjung sejarah, walau hanya melabuh helaian indah di inci tubuh. Sempena memotret detik 55 tahun penuh debaran, raikan kemerdekaan kali ini dengan ilham gaya berinspirasi merdeka.

Bersama megahnya kibaran jalur gemilang, palet merah, putih,biru dan kuning meminjam gaya buat pemakaian. Dan setiapsatunya punya aura tersendiri. Ingin ketahui, jom baca fakta-fakta ini dan ketahui waktu yang sesuai untuk menggayakan pakaian warna-warna ini.

Biru : Rabu
Andai kamu ada sesuatu yang mustahak untuk dibentangkan berkaitan kerja atau tugasan, pemakaian warna biru mungkin boleh membantu. Warna ini melambangkan penyembuhan. Ia memberi kesan terhadap komunikasi yang boleh meningkatkan keyakinan dalam bercakap, berucap, berhujah dan segalanya berkaitan soft skill. Perhubungan kamu juga akan menjadi lancar.

Putih : Isnin
Mulus dan bersih, warna ini melambangkan kesucian. Mulakan rutin harian kamu dengan mengenakan pakaian bertona begini untuk mencetuskan idea dan merangsang semangat baru
dalam diri kamu. Pastikan putih menjadi warna dominan kamu bagi menyerap aura positif untuk permulaan hari.

Kuning: Khamis
Tona ini istimewa untuk si gadis yang spontan dan penuh sifat keceriaan. Untuk keluar berpacaran dengan si dia, warna terang ini membantu penampilan kamu menjadi lebih menggoda, berani dan juga penuh sensual. Dalam erti kata lain, dengan memakai warna kuning, pemikiran kamu menjadi lebih aktif dengan tenaga yang diserap lebih maksimum.

Merah : Sabtu
Rona membara ini memberi maksud keberanian dan kemewahan. Kala kamu mempunyai temu janji untuk berjumpa rakan-rakan, saudara mara atau individu yang baru pertama kali berjumpa, pakailah warna ini untuk serlahkan pesona luar biasa. Warna ini juga sesuai untuk dipakai ketika bersukan dan bersiar-siar.

No comments:

Post a Comment