nuffnang

LIKE ME

Wednesday 18 April 2012

SAUNA HOME PENYERI HIDUP ANDA

.......ASSALAMMUALAIKUm...salam sejahtera kepada anda yang sudi mengunjungi QAREENA AMIR SAUNA SHOP....disini saya ingin berkongsi dengan anda pengalaman saya bertahun-tahunn...Okey,sejak saya dari zaman gadis pingitan..saya sudah terdedah dengan penggunaan produk2 yg hangat dipasaran..segala jamu,pil langsing or minuman herba ,saya akui memang berkesan...cantik,ramping,menawan sehingga saya menjadi sebutan para jejaka2 ketika itu...pantang nampak saya akan ditegur,di ayat...namun semakin hari semakin jelita sehingga saya mengambil keputusan tak mahu mengambi sebarang produk pelangsingan...kerana kos perbelanjaan...letih n jemu..,akan tetapi langit tak selalunya cerah,dugaan tetap dugaan....saya ditimpa penyakit..segala klinik,doktor,malah pakar tradisional...mereka semua tidak dapat mengesahkan apa punca penyakit saya ini dan mereka bertanya ada mengambil apa2 tak sebelum ini...difikiran saya hanya teringat tentang pengambilan HEBAT dizaman gadis dulu...oh yer...sememangnya badan kita akan rasa sakit2 kerna pengambilan dizaman muda dulu..kesannya Masyaallah..sukar untuk saya menggambarkan..pergi klinik mahupun hospital,semua mengatakan tidak dapat mengesannya...si suami pun kusut melihat kadar kesihatan saya..puas berubat n beriktiar...ALHAMDULILLAH ...kemudian sehinggalah saya mencuba produk SAUNA HOME ini dan kesannya memang menakjubkan....tanpa perlu menelan pil atau jamu or sbgnya yg bahan kita tidak ketahui.....kini saya hanya lakukan sendiri dirumah ...xperlu lagi keluarkan kos setiap habisnya pengambilan pil,jamu n sebagainya..kesihatan pun bertambah baik...wallahualam...

No comments:

Post a Comment